ベリーモバイル タイランド
お知らせ
「My berry」からのデータオントップ・ローミングパッケージ購入サービス提供開始について
お客様各位
平素よりベリーモバイルをご利用いただきありがとうございます。
2025年3月6日12:00よりデータオントップ、海外ローミングパッケージのお申込みをお客様ページ「My berry」からお申込みいただけるように変更いたします。
お客様ページ My berry はこちら
・ログイン方法
ご登録メールアドレスをご入力いただくと、ワンタイムパスワードが送信されます。
また、データオントップ、海外ローミングパッケージのお申込みのみについてはご契約電話番号へのSMSを利用した簡易ログインを整備いたしました。「Roaming/Ontop のみご利用の方はこちら」からログインをお試しください。
・お申込み方法
ログイン後、国際ローミング/国内高速データのお申込みページがございます。ご希望のサービスをご選択いただき、お申込みを進めてください。
・その他
月額ご請求との合算以外のお支払いをご希望のお客様は、確認画面にて「こちら」をご選択ください。営業時間外のお申し込みの場合、翌営業時間内にご連絡いたします。
ご不明な点がございましたら、弊社スタッフまでお問い合わせください。
Tel: 02-105-4568
Email: cs@berrymobile.me
Dear Valued Customers,
Thank you for using Berry Mobile.
Starting from February 28, 2025, order for Data Ontop and international Roaming Packages can now be submitted through the customer portal, “My berry.”
Customer portal, My berry
・Login Method
A one-time password will be sent to your registered email address for login.
Additionally, for applications related to Data Ontop and International Roaming Packages, we have introduced a simplified login method using SMS-OTP send to your registered phone number. Please try logging in via the “For Roaming/Ontop Users Only” option.
・How to Apply
After logging in, you will find the order page for International Roaming and Domestic Data ontop. Please select your desired service and proceed with the order.
・Other Information
If you prefer a payment method other than combining it with your monthly bill, please select “here” on the confirmation screen.
For applications submitted outside business hours, we will contact you during the next business hours.
If you have a question, please ask our support.
Tel: 02-105-4568
Email: cs@berrymobile.me

日本語で
24時間
受付